VVD Rhenen kiest Leo Schenk als Lijsttrekker

Foto: Tine van der Stroom ,voorzitster van de kandidaatsstellingscommissie, feliciteert Leo met zijn benoeming.

In de ledenvergadering van 6 september 2017 is Leo Schenk met applaus door de leden gekozen als lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen in 2018.

Leo is een ervaren ondernemer, bestuurder en een betrokken politicus.

Hij woont sinds 1984 in Rhenen, woont samen, heeft 4 kinderen en 7 kleindochters. Je vindt hem op Facebook.

Leo was  reserve 1e luitenant bij de Militaire Inlichtingendienst en semi-profvoetballer bij HFC Haarlem en jeugd International.

Hij is directeur/grootaandeelhouder van een investeringsmaatschappij, vervult een aantal commissariaten in het Nederlandse grootbedrijf en heeft bestuursfuncties bij non profit organisaties.

Hij is een echte volksvertegenwoordiger. Door zijn persoonlijke actie hebben de burgers van Rhenen, nadat hij bij de rechter had aangetoond, dat de burgers jarenlang ten onrechte teveel rioolbelasting en afvalstoffenheffing hadden betaald, de afgelopen 4 jaar ongeveer 1,5 mln. euro minder aan gemeentelijke belasting betaald.

Binnen de landelijke VVD is hij lid van het adviesorgaan Economie en Innovatie.

Leo heeft een hoofd voor cijfers en een hart voor Rhenen en haar inwoners.

Met veel passie wil hij als nieuw raadslid samen met de andere toekomstige raadsleden uitvoering geven aan  het ambitieuze verkiezingsprogramma “Rhenen in de top 100”.

Rhenen behoort aan het eind van de volgende raadsperiode bij de top 25% ( zeg top 100) van alle gemeenten in Nederland voor wat betreft haar dienstverlening, prestaties en lasten.

De VVD Rhenen, Elst en Achterberg (www.Rhenen.VVD.nl) kijkt met vertrouwen naar de toekomst en hoopt dat u daar deel van uit wilt maken.

De VVD gaat ervoor